onsdag 15 december 2010

apropå sjukskriven

Mamma frågade igår vad de är för fel på mig, och jag vet att de är flera som undrat så här is why.
Min svanskota är ju typ "sönder" och läkarna kan inte (ger mig fan på att dom bara inte vill) fixa de utan tycker jag ska knapra piller till forever, vilket jag inte tycker verkar vara någon lösning. Maskerar bara problemet ju. (vilket jag hatar i den där smärtstillande reklamen med ett rörligare liv ni vet, dom har jätteont, tar en tablett och sen har dom inte ont och springer runt och bär sina barn. vilket ju förvärrar saken. idioti) I af är jag otroligt frustrerad av de här och känner stress och hur paniken växer i bröstet och därför är jag sjukskriven.  Och mamma oroade sig även för om jag skulle få sparken nu men nej, man får inte sparka folk för dom är sjuk, lag på de. Men de ändrar säkert regeringen på, folk får ju inte vara sjuk inte. Men än så länge får man i af inte sparka sjuka.
Så nu vet ni vad de är för fel på mig och nej de smittar ikke :P
förutom magsjukan jag haft igår och i förrgår då, haha.
Bortsett från detta mår jag.. bra antar jag

Sen diskuterade jag och mamma hur lån fungerar och hno tyckte att nää vi har ju ett köksbord, ett runt och vint och slitet till tusen och jag förklarade att vi kanske också vill ha de lite fint nu när vi bor så fint :P

1 kommentar:

Likkan sa...

Jahaa är det fortfarande svanskotan! Vad var det du hade gjort? Hoppat från taket? =P

Magsjuka ja.. vilken sort hade du? Den där man spyr och skiter eller bara det ena av det? ;)

Jag behöver också ett nytt köksbord.. har snackat om det sen jag flyttade ihop med David för typ två år sen... xD Bor ni i hus nu eller hur var det? =)