tisdag 28 december 2010

på önskelistan

Satt och kollade kokböcker på cdon, och insåg snabbt att det var skitmånga jag faktiskt ville ha, drygt 40 stycken närmare bestämt och de går på drygt 5000. Oj oj. Massa kok och bakböcker men jag tycker ju sånt är kul och det är ju nyttigt. Jag menar äta måste man ju göra ändå. Dessutom skulle jag ju få väldans användning för min kokbokshållare som är på väg :P Så jag önskar mig dom i födelsedagspresent eller övriga tillfällen när någon känner för att ge mig något. Har skapat en lååång lista som jag ska skicka till både mannen och mamma, så behöver dom inte fråga ;)
Helst av allt skulle jag vilja att vi vann på lotto så jag bara kan vara hemma och hemmafixa och laga mat och baka och ta hand om min man. Man måste ju få drömma :)

2 kommentarer:

Likkan sa...

Så bra! Då kan ni bjuda på middag! ;D

Sv: Haha! nice. Alla säger jämt att jag är konstig xD Eller ja.. jag och mina syskon.. Fast mamma förklarade det för oss häromdagen att man äter så neråt i Sverige, dvs Gotland xD Säkert i Katrineholm också xD

Anonym sa...

har inte sett någon lista när skickade du den???