onsdag 29 december 2010

jaha

imorgon har jag tid på sjukhuset, får se hur de går.
min sjukskrivning tog ju slut idag, eller säger man så? nåja idag var sista dagen.
än så länge, vet ju inte alls vad läkaren säger imorgon dock, synsk är man ju inte.
hade vart bra att vara de men samtidigt lite tråkigt att veta allt xD
aa vilka funderingar man har :P
i ett par dagar har jag haft sjukt ont i svanskotan i af, de hade börjat bli lite bättre men ja, de gick över.
dock består inte mina ryggmuskler av muskelknutar längre och de känns bra.
har inte vart såhär o-stel i ryggen på.. forever känns de som.
men återstår och se vad proffsen säger om allt imorgon :P
i övrigt saknar dom mig på jobbet, och de känns bra, så inte bara jag saknar dom liksom.
hade ju inte känts så kul xD

men nu ska jag se klart på morden i midsomer och sen vill nog i af jag sova för jag har ont i huvet och är ruskigt trött, bara sådär apropå ingenting typ. både tröttheten och huvudvärken liksom smög sig på mig när jag var oförberedd, fult gjort minsann.

Inga kommentarer: