söndag 5 december 2010

Dag 6 – Min dag.

 Bara för att komma igång med bloggandet igen kör vi stenhårt på 30 dagars temat som ju är långt ifrån klart :P

Idag är det söndag och de vet nog de flesta där ute, andra advent dessutom, snart jul. Mannen gick upp vid elva, jag valde att ligga kvar (trött&lat) och han återvände till sovrummet en timme senare och jag sa "en stund till" varpå han sa att har jag skulle upp senast ett annars skulle han hoppa på mig. Vilket jag inte tyckte var någon lysande idé men kom upp vid ett ungefär i af. La mig på soffan och mådde dåligt. Fick mat, lövbiff och potatis som var mumsigt i magen :) och till maten såg vi one piece vilket resulterade i att vi såg en massa mer avsnitt än vi hade mat och sen sov jag middag nästan två timmar och när jag var vaken tvinga jag till mig en ostmacka och vid 8 var de ÄNTLIGEN dags för Bones att börja igen. Tur för dom att dom kommit hem igen från krig och paris och makakapoucho (eller vart hon nu var) men jag är liiiite besviken på Booth för han blev kär i en blondin när han var borta. Gah! Så får han inte göra och dom vet inte hur jobbigt de är att dom åkte iväg, folk dör i krig. Efter att de tog slut såg Mannen och jag (han såg även Bones med mig) slutet av filip och fredrik, vi gillade att dom förlorade, och nu ser jag big bang theory.
Och sen blir de sova :)

Inga kommentarer: