lördag 28 augusti 2010

Tekken


Återigen, ett spel som dom gjort film på, och nej jag har inte spelat spelet, elle rjo nån gång för tusen år sen, för mig har spelen noll story och så vidare. Mannen däremot har spelat spelen och satt hela tiden och klagade, för gubbarna inte såg likadana ut, för att de inte var som i spelet och så vidare.

Bortsett från sådana detaljer tycker jag filmen var riktigt bra, en bra story som jag inte tröttnade på, var dock lite förvirrande i början eftersom jag inte hade en aning om vad de handlade om - förutom fighting. Och fightingscenerna var grymt bra gjorda, skitrealistiska och det syntes att dom - som tur var - lagt ner en hel del tid på dom.

Gillade filmen helt klart, om man inte är så upphängd på att karaktärerna ska se precis likadana ut i filmen som i spelet borde ni se den fast ni spelat spelet, om ni inte spelat skiten borde ni helt klart se den :P

Inga kommentarer: