lördag 28 augusti 2010

natter

Nej vet ni vad nu är jag dödstrött, jävlar vilken lång dag det har varit. Så att jag tänkte ta natt nu. Sonen sa dessutom förut att jag fick sova och inte behövde fylleköra på honom så :P Haha, tänker dock vara småberedd på att han ringer ändå, man vet ju aldrig. Imorgon ska vi packa endel är de tänk, kan ju vara så att vi flyttar om en dryg tre-fyra veckor, eller, most likely är de så :P Och då ligger vi liite efter men de löser sig imorgon. Ska nog även en sväng på dollar, jag har tänkt mig att investera i en till tvättkorg för de tycker jag behövs, Mannen håller inte helt med men de gör inget. Sen ska vi nog panta lite burkar också men annars blir de fixa hemma som gäller. Men nu ska jag ta med mig kattera och hunden med mig och sova, får se vad mannen säger om idén.

-Nokz goes sleeping beauty -

Inga kommentarer: