måndag 23 augusti 2010

Samma likadan


Lägger upp samma bild som mannen, har inget emot att jobba men helgen har varit på tok för kort och nu är de straxt dags att dra på jobbet. Har ingen bra frukost hemma så lär dessutom svälta ihjäl innan de är dags för mig att få lunch.
Får pina i mig en rostmacka utan pålägg tror jag.

Sen ikväll blir de nog lite småplock här hemma igen, augusti är snart slut och då äre bara september kvar och sen är de flytt och jag vill vara helt klar då med packning så de bara är flyttning som står på schemat, flytta allt på en dag eller så liksom. Hoppas vi har många goda vänner som erbjuder sig att hjälpa till, i och för sig har dom bästa, Nanette+Man sagt att dom kan hjälpa till. Men jag vill ju inte at dom ska behöva bära för mycket liksom. Omtänksam man är idag känner jag :)

Nu mot jobbet

Inga kommentarer: