tisdag 31 augusti 2010

-.-

jao, dealen med att jag enbart jobbar kvar var ju till viss del att mannen skulle ha spelat klart när jag kommer hem, idag och igår har han dessutom varit hemma sjuk. nu har han ändå spelat sen långt innan jag kom hem. börjar fundera på om de är mitt sällskap som suger, eftersom han hellre umgås med alla andra? jag har typ i af bestämt mig för att inte börja spela de där spelet dom spelar nu. tror de bara är nån plan om att han ska få mig att spela för att han ska få spela mer. men ja jag ser väl konspirationer överallt. missnöjd är jag i af. mycket missnöjd. och här har jag köpt två ödlor till till honom. en ny skärm, en iphone och två ödlor har han fått och jag fick hunden till sällskap i tvsoffan. och så tycker han jag pratar massa när vi går och lägger oss, ja det är ju mitt enda tillfälle så klart man tar tillvara på de liksom. nää nu har bitterheten tagit över och jag ska ägna mig åt att tycka synd om mig själv en stund innan de är dags att gå och sova.

Inga kommentarer: