tisdag 17 augusti 2010

Ny musik på datorn

Yes nu har jag Anywhere but Here på datorn, bra musik de! Så nu måste jag pusha lite för de bandet, ni borde också lyssna på dom och sen när dom slår igenom stort kan ni göra som pk, syrran och jag gör när takida slog igenom (för övrigt typ då jag sluta lyssna på dom. takida alltså.) när alla började lyssna på dom i af och typ "åhh har du hört takida dom är sååååbra", då hade vi redan lyssnat på dom en sådär fyra år. pinsamt sverige att ni är så efter. och därför borde ni inte göra samma misstag igen, med ett ännu bättre band dessutom!
Så börja lyssna nu.

3 kommentarer:

Likkan sa...

Haha.. som jag och Dead by april ^^

Sofie sa...

Heter gruppen så? :) Måste lyssna på dem då :)

Nokz sa...

Likkan: haha ja precis :)

Soe: dom är miiiicket miiicket bra :D