lördag 21 augusti 2010

Lördag

Ni skulle ha sett mig igår på jobbet, haha. En kund var jätteupprörd på mig för jag inte kunde hjälpa. Jag förklarade fint och ytterst trevligt typ 20 gånger att de beror på att kunds resebyrå där kund gjort bokningen inte använder samma system och bokar i som vi gör så jag kunde inte göra nånting alls, utom möjligen boka en ny resa åt kund. Kund säger då att kund inte är nöjd med service och då säger jag i sockersöt ton att om kund vill ha riktigt bra service så kan kund ju alltid ringa sin resebyrå. Min kollega som står och lyssnar brevid, håller på och smäller av, både av chock och skratt skulle jag tro :P Kund blev hur som helst ännu mer missnöjd och noterade mitt namn men de skrämmer inte mig, jag gjorde mitt jobb fläckfritt :)

Och idag ska katterna tvättas igen *viskar* för bee ligger här brevid och om han hör kommer vi aldrig hitta honom när de är tvättdags xD

1 kommentar:

Likkan sa...

Hahaha men man tvättar väl inte katter?! xD Btw, vart fan får man tag på en katt??? Äre ingen häromkring som föder kattungar lr? ^^

Sv: Haha ja det var en rolig tråd, synd bara att kärringen tog bort den efter att ha fått hur mycket skit som helst.. asmånga som tyckte det var fel på kärringen, inte svärdottern xD