måndag 23 augusti 2010

Prince of Persia - The sands of time


Igår kväll såg vi Prince of Persia och både jag och mannen tyckte den var jättebra. Nu är ju filmen baserad på ett spel och jag är väl ingn spelfantast direkt (milt uttryckt) så jag har ju inte spelat spelet men mannen säger att filmen är bra gjord. Jag tycker filmen är ruskigt bra. Lite snyfteffekt som sig bör.
Dastan blir adopterad av kungen, kungen blir mördad och han pekas ut som mördare. Till och med hans två bröder tor de och jakten är igång. Han håller ihop med en prinsessa och dom träffar en man som är strutsfantast xD Äsch alltås, så svårt att beskriva vad en så bra film handlar om. Ni måste se den.
Den får 4.5 strutsar av mig ;)

1 kommentar:

Likkan sa...

Haha ja den var minsann bra ;)
Men direkt jag såg vad dolken kunde göra så visste jag hur den skulle sluta xD