fredag 22 november 2013

Vilket är det?

Här hade det kunnat vara ett jätteglatt jättestolt inlägg om min jättefina kaffeförpackning med världens coolaste pallaskatt på?
Eller så hade det kunnat vara ett argt ledset inlägg om att det som vanligt inte blev något gjort här hemma och att det ordentliga höll i sig i tre dagar?
Ett glatt inlägg om att min man ville umgås och se film med mig ikväll, vilken film JAG än ville se?
Eller att han sen plötsligt ska iväg och hjälpa med nån dataprylgrej som tar hur lång tid som helst?
Kanske att jag sett fram jättemycket mot umgänget och pysslet imorgon?
Eller att jag vet att Mattias kommer gnälla om att jag borde vara med Phille (ha megakoll och sånt) fast han inte vill pyssla en ett endaste julkort?
Att jag köpt hem lite gottigt och för en gångs skull var bara glad.
Eller att det glada gick över.

Bild på min kaffekatt


Inga kommentarer: