lördag 2 november 2013

Lördags

Begav mig iväg till mamma tidigt. Loppisdags :)
Först fick jag stanna till på banken för att plocka ut cash till både mig och mamma. Fick även hjälpa två mycket trevliga äldre herrar så de lyckades få ut sina pengar.
Från mamma så cyklade vi, alla som såg mig hade nog fruktansvärt roligt men jag bjuder på det ;)
Fyndade "massor" fyra colaglas, tre blixtenglas, en blixtenvägglampa, tre böcker, två tavlor, en plansch och massa kort i år igen xD
Sedan tog jag med mamma och Nellie hem för det hade jag lovat prinsen, så när han kom hem från farfar vart han jätteglad när han hittade mormor och lekte massor med Nellie. 
Sen har vi råkat sova middag, vid halv fem somnade både han och jag, så får se hur nattsömnen blir men det är ju söndag imorgon så :)
Nu slutar snart Mattias, jag ska ta en alvedon och längta till sängs xD

Inga kommentarer: