onsdag 13 november 2013

Onsdag

Trots sjukdom har mycket blivit gjort
Fast blev en kort promenad idag för mina baciller var trötta, och kanske tog ut mig lite nere i källaren idag xD

Sett klart säsong två nu, det är så korta avsnitt, och korta säsonger. The big c. Störtböla igenom slutet av säsongen (2) och stackars Phille. 
Men.
Då gjorde han nånting fantastiskt min fina underbara unge. Han slängde sig i min famn och gav mig en bamsekram och tröstade mig. Himlans vad stolt jag blir över min lilla kille, och hans leende när mamma blev glad igen, hur man inte skulle kunna bli det efter en sån mysstund liksom. Otroligt! Han är det bästa jag har. Sen pussades vi.

Nu ligger jag här i soffan med lillkatten som inte är så himla lillkatten längre, han väger nog in på en fyra kilo minst xD 

Tänkte även masa mig till sängen skapligt idag.

Inga kommentarer: