torsdag 4 november 2010

surkärring?

nej inte jag inte, jag är väl alltid på allra bästa humör? eller inte. känner mig utanför, sitter och tänker en massa "tänk om".. Om jag inte flyttat hela vägen till sveg/världens ände/livet tar slut här (kallade va ni vill, ni vet att jag har rätt) så hade de inte hänt en massa i Katrineholm som jag inte vetat om, vilket känns mestadels jobbigt just nu :( Men samtidigt om jag inte flyttat hit hade jag kanske fortfarande varit arbetslös och sånt dumt, och inte känt alla dessa sötisar här uppe (Nanette, MsKitty, Tusse, alla på jobbet osv) och de hade jag ju inte velat missa. Nog för man inte kan sakna de man inte haft rent logiskt men i af, get my point?
Men nu bor jag här, men jag vet inte om jag alltid vill de, jag vill ha ett riktigt jobb dvs ett jobb med riktig lön, där jag faktiskt får betalt för det jobb jag gör. Allt detta surande bara för min familj inte tycker de är viktigt att berätta saker för mig men förväntar sig att jag alltid ska dela med mig av det (lilla) som händer i sveg.

Inga kommentarer: