fredag 5 november 2010

Saker som får mig att gråta

tyckte de var dags för ett nytt inlägg fyllt med meningslös fakta om *trumvirvel* MIG!
Den här gången handlar det om saker som får mig att gråta - inte nödvändigtvis ledset gråt, det finns ju bra gråt också.

1. Avsnitt nr 6 av "one piece" och det handlar om medkännande gråt, handlar om en liten vit hund och är hur orgligt som helst.

2. Biggest Loser. Gråter alltid till biggest loser. Oftast redan när dom visar "det här händer idag" och jag gråter för jag är glad (när de inte gäller hemröstning, förstås), för dom är ju så otroligt duktiga hela tiden och då blir jag glad och.. ja gråter.

3. När jag haft en riktigt skitdag på jobbet och Mannen går till affären och på något magiskt telepatiskt vis köper med sig just den godisbiten jag är sugen på, han är så fin min man.

4. Fairy Tale - Hela tiden och alla sorters gråt xD (ja, jag vill vara en animefigur)

5. Trött. Då gråter jag för minsta lilla som inte går åt rätt håll.

6. Sjuk, när jag är sjuk gråter jag för de är så himla synd om mig. Patetiskt? Haha ja men de känns lite bättre i af xD

7. Maggan. När hon säger såna däringa söta saker och jag saknar henne extra mycket (för jag saknar henne ju hela tiden) så blir de blött i ögonen :P

8. När jag tänker på att mina älskade mysdjur kommer bli gamla en dag :'/

oj, var svårt de här trots att jag gråter mest hela tiden xD listan lär fyllas på iaf :P

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm när du skiljs från din mamma.pappa.lillebröder lillasystrar då???