söndag 21 november 2010

felsms.com

En helt galen sida, som Stoffer så klart presentera mig för, kan inte sluta läsa där heller. Man skäms nästan över folk, specillet otrohetsdelen, såna där korkade människor som skickar otrohetssms fel. Själv tycker jag det är bra att dom gör de, så deras partners blir medvetna om va de är för sviniga folk dom är tillsammans med. För er som faktiskt inte är bekant med den sidan kan dom även skriva till egen kommentar om de inträffade och hälften låter seriöst förvånade över att dom blir dumpade när dom skickar såna sms fel. Va fan HUR korkad FÅR man vara ?

1 kommentar:

Likkan sa...

Hahaha jag älskar den sidan xD jag har skickat in några dit för ett tag sen faktiskt ^^

Blir dock lite brydd över vad vissa pratar med utomstående om... typ "Igår satte jag på Person i arslet, det var trevligt" och så skickar de till Person, men vem skulle de skicka till?? Vem fan skickar såna privata saker om folk till andra? xD