onsdag 10 november 2010

från jobbet

Förinfo, så fort pojkarna omkring ska ringa akutomskriv säger jag alltid "hälsa till * för de var länge sen jag prata med han", för det var de banne mig. Nu ikväll fick jag ringa akutomskriv och prata med * som faktiskt är min bästaste kompis i övik :P och jag börja med att säga typ tjenare * det här är nicole, jag satt just och tänkte på att det är jättelängesen jag pratade med dig, och så pratade vi lite om hur de går, arbetsskift, att jag har eurobonus numera och hur de funkar (han sa att han inte stött på att jag gjort några fel alls what so ever vilket var kul) vi diskutera snön och olika snöbegrepp. Vi är van vi snö och typ aaa-aa och stockholm får två flingor och blir hysteriska och sådär och sen skrev vi om biljetten xD Tycker de är så kul att få prata med någon man känner (eller ja känner och känner, pratar ofta med i telefon som man på nått sätt vet vem den andra är fast man inte vet fast man vet xD) Det var hursomhelst de som räddade kvällen för idag har jag vart trött i huvet som bara den. Tur jag är ledig imorgon men sen jobbar jag sju dagar i rad :S mindre kul kanske...

Inga kommentarer: