fredag 12 november 2010

nr 1701

Idag så är paket på väg i från ånge, skönt, då kanske man har det idag trots allt *peppar peppar*
Har designat mitt sminkbord som jag ska bygga ihop också, bokat in lite Mary Kay har jag gjort också, förhoppniongsvis blir de Katrineholm i januari och sen karlstad i februari. Ska försöka få till lite i stockholm också. Så idag ska jag räkna på helgjobbande och sådär. Måste ju planeras när man ska så långt iväg, de tar ju tid att åka liksom. Men de blir bra de här.
Nu ska jag snart till jobbet för att påbörja min 7dagars arbetsvecka, jobbar till torsdag kväll i nästa vecka.

1 kommentar:

Emelie sa...

Det blir nog bra :)

Svar: Tack tack :) Det kan bli svårt för jag är hemma idag, är lite öm i magen och sådär så jag har försökt få tag på barnmorskan och väntar på att hon ska ringa mig :P Antingen är det väl sammandragningar eller träningsvärk, jag har ju ingen aning för jag vet inte hur sammandragningar känns ;P