söndag 12 september 2010

Dutti dutti

Idag har jag städat i vardagsrummet, blir så less på att de syns lång väg att vi är på väg att flytta xD Saker överallt och ingenstans och ännu flera saker, herregud. Men jag orkade ta tag i vardagsrummet idag i af.
Just nu gör mannen mat åt mig, hemmavårrullar, inte lika bra som dom man köper i thaivagnen men hon har ju inte öppet jämt när jag är sugen på thaimat så vad gör man inte. Befarar dock att hon snart stänger för säsongen - hemsk tanke. På tisdagar har hon ju världens bästa mat, äggnudlar och kyckling, de kan inte bli bättre.
Och till maten ska vi nog se Transformers 2 ;D Längtar tills trean kommer och de borde ju vara snart tycker jag, och dessutom borde Jack Sparrow göra ett återbesök snart i sin fjärde film :O (pirates för den som inte fatta de)

17 april nästa år blir i af en speciell dag :P

Inga kommentarer: