lördag 18 september 2010

kollade runt på bdb och såhär skrev jag i typ mars 2008 när jag var dödligt sjuk xD


Idag är jag sjuk. SJUK Vaknade typ en gång i timmen hela natten med migrän, illamående och genomsvettig. Gick upp vid tolv, eller snarare kröp iväg. Skulle nämnligen vara barnvakt idag så jag pälsade på mig som en isbjörn, trots att solen sken :/ Höll på att ramla ihop två gånger på vägen, det var läskigt. Sen när jag kom fram tänkte jag spy av utmattning men istället ramlade jag med huvet före in i handfatet. Så vad är jag för sjuk,? Döende tror jag, hade vart skönare i af tror jag. Jag har feber, migrän, ont i bihålorna, ont i hela ryggen, ont i knäna, illamående, hosta, ont i halsen, darrningar, såret på läppen är kvar Som sagt, d ö e n d e Har säkert glömt något men medlidande är på sin plats.

Haha tur jag överlevde xD

Inga kommentarer: