lördag 11 september 2010

Saker jag INTE äter

1. Pannkakor. Jag tycker de är så sjukt äcklig mat, eller ja, jag tycker inte de gills som mat ens.

2. Stekt falukorv. falukorv går bra men fy farao om den är stekt alltså. Usch.

3. Fiskbullar. Bara konsistensen säger mig att de minsann inte är någon fisk inte. Äckelbullar borde dom heta. Räknas dessutom i min värld till kattmat då min första katt enbart åt mosade fiskbullar i hummersås xD

4. Soppa. All soppa är ikkemat, men ärtsoppa specifikt är bara skitvidrigt. Blä :O

5. Spagetti och köttfärssås. Lika oväntat som pannkakor va? Jag är så LESS på spagetti och köttfärssås. Spagetti funkar väl men definitivt inte tillsammans med jävla köttfärssås. Dock kan jag äta köttfärssås under tiden jag lagar de till min man, liksom provsmaka och om jag får äta de till kokt potatis går de bra (för de tycker jag är gott) ibland.

6. Varma grönsaker. Sabbar hela konceptet med att äta grönsaker tycker jag. Koncestensen blir all fucked up!

7. Makaroner. Jag hatar makaroner. Äter jag mot förmodan makaroner ska de vara skruvmakaroner för dom smakar annorlunda.

8. Pommes. Jag har jobbat med att göra pommes så jag undviker att äta de så mycket de bara går.

Inga kommentarer: