lördag 11 september 2010

Beställa läkartid

Ja. Igen. Eller ja en ny. Har så jävla ont i svanskotan. Nu har jag visserligen haft de sen ett halvår tillbaka ungefär men de har inte blivit bättre, utan snarare sämre, så min man (underbara han) har övertygat mig om att nu är det faktiskt dags att ringa och boka läkartid så jag får remiss och åka upp till östersund och röntga för att se om de är nått som eventuellt är trasigt. Och eftersom jag inte kan sitta mer än en kvart och de gör ont även när jag står, lär nånting inte stämma. Funkar knappt att jobba och är de verkligen sönder så lär de bli sjukskrivning :S
Vilket jag inte känner mig alls pigg på de, inte lätt att visa framfötterna om man inte kan jobba och jag vet inte alls hur de fungerar med försäkringskassan och jag vill ju jobba. Men så här kan jag inte ha det längre.
Fan!

Inga kommentarer: