lördag 11 april 2009

yesterday - nokz is everyones dreamgrrrl

ja fick ju ett helt oväntat sms igår
från pk och mamma tyckte jag skulle ta mig i kragen och svara
och då gjorde jag de
slutade med att vi kom hit
och sen drog vi till västerås
och där hände de mkt saker må ni tro xD
hon skulle träffa kookie
och det gick.. bra
så jag satt där i vardagsrummet med hans brorsa och två polare och typ
aa.. nu då
men dom var huuur trevliga som helst
kookies brorsa fria till mig för ja var typ väärsta drömtjejen
sen insåg han ju att han redan är gift, sen typ 20 år
och då tyckte dom jag skulle följa med den yngsta hem då,
blev erbjuden att dela soffa med honom
väldig generöst,
hns ex och han hade inte separerat klart och han ville vara hemma när barnen vaknade och grejer
dock tyckte jag det verka skummare att hitta bra förklaring till att jag låg på soffan där med honom än att han kom hem efter dom vakna och höll mig sällskap tills vi sklle dra men men
vid sju tyckte jag i af, nu åker vi
och efter mycket mycket om och men kom vi em till hennes lilla mamma
och fick frukost
jag var lite nervös men det hade inte behövts
träffa patrik som körde oss in till stan,
efter 27 vakna timmar var de inte läge för mig att köra.
skönt att komma hem, sov ute i solen i typ två timmar
nu väntr jag på att bejbsen ska höra av sig
kanske borde sova lite
får se

ett stort tack till mitt hjärtegull som jag väckte typ tusen gånger (förlåt älskling) hoppas all skuttande i skogen gått bra trots de, och att du kommer hem snart <3

Inga kommentarer: