lördag 25 april 2009

hunden sätter på pallen xD

ser just nu tre systrar och en mamma eller vad den heter
sjukt kul och mycket bra hittills
mamman bestämmer sig för att hon inte vill att hennes yngsta dotter ska vara ensam
så hon ska hitta nån dejtingsajt och fixa de
hamnar på en porrsida.
hennes hund blir heltgalen och skäler som en tok
hon ringer herrsupport och så sättr hunden på pallen
helt kaos
höll på att garva ihjäl mig

förutom de känner jag mig lite ensam.
jag brukar alltid ha nån som ringer mig
eller jaa, dom brkar om vems tur det är att ringa mig
min två älsklingar
men nu verka bådaha bättre saker för sig
så här är jag
inte ens fatcat vill joina mig liksom
iiiiiilla
men ja
jag har ju i af tvättat håret och vädret var ju bra
köpte en fin blomma till min pryl på balkongen
lila, så klart
imorgon ska jag minsann storstäda
göra så att allting blir fint
om de löser sig den 4:de gäller de att vara beredd


"probemet är att dom är för tunga inte att dom ska ut genom fönstret"

Inga kommentarer: