onsdag 8 april 2009

sorry men nej jag gillar de inte

jag förstår inte hur man kan be sin sambos vänner att städa och sen själv dra på stan, ine höra av sig när man kommer hem och sen plötsligt är båda mobilerna stendöda.
nej skumt är det.
och dålig stil att be gästerna städa.
en gäst är ffs just precis de, EN GÄST
okej om en gäst vill hjälpa till men man ska faktiskt inte be om de.
speciellt inte om man inte gör ngt själv.
(typ disk,kattlåda,tvätta)
och jag tycker definitivt inte att man ska klaga på att ens sambo inte gör någonting hemma,
när jag vet att den här stackars sambon gör en hel massa.
och jaha om hon inte har så mkt pengar, alla har inte de.
man behöve inte alls i elakt säga till henne att skaffa ett jobb, vet du inte om att folk får massa sparken eller ? tyvärr... i så fall måste jag i så fall upplysa dig om ngt som kallas FINANSKRIS
men att min bägare att rinna över var att klaga på saknaden av pegar och sen erbjuda sig att betala ngns resa, och säga att man gör det när som helst, och där sitter jag och har jagat moffejaeveln och släääpat PISTOLEN (fel med flit) hela vägen upp och inte ens blivit erbjuden att få halva resan betald.
Sorry men det sved, inte för att jag någonsin skulle tagit emot de men i af.
och aa förresten, klaga inte på hennes vikt för att sen ta med massa godis och skit hem.
dessutom kanske DU borde tänka på DIN vikt med

det är för övrigt helt valfritt att ta åt sig utav saker som står skrivet i min blogg, ni kan tyvärr inte påverka den speciellt mycket, för som sagt, den är faktiskt MIN, men ja om ngn nån gång känner sig träffad, så beklagar jag kanske det

Inga kommentarer: