onsdag 15 april 2009

ursäkta

det var nåntng jag skulle berätta för rojpen men det har jag ju giiivetvis glömt >.<
jag börjar nog bli gammal :S

----------------------------------------

i af så har dagen varit skitdålig/katastrofal
förutom när du ringde älskling, att höra din röst gör allting mkt bättre
pucken va fortfarande borta så HerrPryd och jag sågade till en
slipade dammkorn polerade och allting såg bra ut
men ne vi ska göra om allt
pappskallar pappskallar pappaskallar
och tro inte dom sa de imorse
ack nej de sa dom när vi skulle gå hem
jag vet inte om jag vill gå dit imorgon alls :/
jag vill ha jobb så jag kan kasta moppedelarna efter dom

men aa får pengar nästa vecka (?)
tattom'ässan med charlotte och HerrPryd
skaff fler piercingar,
wohoo


snart är det ÄNTLIGEN fredag
och då kommer jag inte vara nervös längre, snarare åt panik-hållet.
vet inte ens varför,
men jag drömde att när mattias skule trfamia föräldrar så var dom dvärgar

Inga kommentarer: