söndag 5 april 2009

sammanfattning

TORSDAG;
gick från skolan rätt tidigt, straxt innan lunch, hem duscha, bussen, framme. maggan kom och mötte mig och vi åkte till väsby, tog bussen där och voila framme, äntligen äntligen. spelade lite sen så skulle maggan sova (hon skulle ju till skolan på fredagen) liinus bäddade åt oss sötig som han är sen tittade vi på ice age 2 och han pussade på mig och det var massa mysigt, sov på hans arm.

FREDAG;
vaknade till när klockorna pep, när fredde gick och sen till sist när maggan gick hemifrån, men bestämde mig för att det var mysigt att ligga där breve liinus så somnade om och sov i drygt en timme. sen gick de inte att sova längre så jag gick upp och åt ostmacka med bosse men sen tröttnade bosse på mig och då började jag dricka (runt halv tio) satt på balkongen i solen och hade massa mysigt, vid tolv var jag typ full, men är man ensam roar man sig själv (tydligen) sen väckte jag liinus och var söt och gjorde kadde till honom, fortsatte dricka. maggan kom hem vid halv två. blablabla. gick på hm och prova kläder. köpte stay ups och strumpebandshållare.liinus åkte hem och iikz och robert dök upp. mera sprit till folket.

LÖRDAG;
vaknade rätt tydigt då med, vi städade, och ja jag var sne över att fredde typ satte oss alla i arbete och sen satte sig vid datorn, bryr mig inte om han oftast städar eller evs, men städar gäster tycker jag man kan vara artig och hjälpa till faktiskt (dessutom får jag klaga i min blogg för aa just de dn är M I N och han gillar inte mig) vi gick på stan, duchade och gjorde oss fina, börja supa, emma dök upp och liinus gjorde de inte (han var sjuk och blev trött av skjutandet) men jag hade ändå kortkort och stayups och hela kittet. vi hade massa kul allihopa. sen efterfesta maggan och jag vilket innebär att jag togh på mig mina stjärniga kalsonger. sen bestämde alla vi barn oss för att åka rutschekana och vi gick ut xD typ, la mig inte såå sent

SÖNDAG;
vakna åtta, drack te med maggan och prata, såg masssssa tv. dax att åka hem, emma åkte på samma buss så hade sällskap rätt lång bit på vägen (norrköping) kvart över åtta stannade vi äntligen på mjölby station. katten är översocial och jag är fett trött. om drygt 26 dagar blir de dags att åka upp igen, mjoodå :)

men nu är de sovdags, skola imorgon för mig
sklle dock mer behöva.. ehm terapi

Inga kommentarer: