torsdag 1 januari 2015

Happynewyear -again


Hejdå 2014
Ett år som gett så mycket stress, panik och kaos, året jag återvände till skolbänken och började högskolan, året jag började ta mina steg mot målet att bli ambulanssjuksköterska, året då jag gjorde något så sjukt oväntat som att börja spela ett dataspel, året då jag fått så många nya fantastiska galna vänner, året då jag skaffade mig en second husband, året då Phoenix bestämde sig att han är fyra fast han bara är tre, året vi skulle få se vårat första luciatåg på dagis men han inte ville vara med, året vi fick beröm från akutläkaren för vi var så lugna föräldrar, året då jag fick tre jobb, året då jag köpte min disneyservis.



Välkommen 2015
Det året som jag avslutar mitt första högskoleår och börjar mitt andra, det året då jag ska hitta mitt inre lugn harmoni och balans, det året jag ska tillbringa med tid med mina vänner och besöka några av dom, året då Phoenix faktiskt blir fyra, året vi kommer få ett luciatåg, året då Mattias kanske får ett nytt år.

Året som jag ska älska mig själv för den jag är oavsett vad andra tycker tänker eller säger, året då jag ska ta hand om mig själv och äta nyttigt och sluta med godis chips och läsk. Året då dom nya tuttarna kommer.

Inga kommentarer: