söndag 11 januari 2015

Söndag


Hade en hemsk gårdag skulle man kunna säga xD
Har ju ett arbete som ska vara inne imorgon och sent igår kväll tänkte jag läsa igenom det. Och det var borta. Alltså verkligen borta!! PANIK! 
Ska vara inne kl 12 men eftersom jag jobbar 8-13:30 måste jag lämna det tidigare... Shit kinda hit the fan...
Skrev klart det nya kl två inatt (trött idag) och har lämnat in det under dagen idag. Nu är det någon sida för långt men jag bryr mig inte. Det går liksom inte att banta ner. 


Jag har inte ätit varken godis chips eller druckit läsk på 11 dagar. Kinda awesome jag vet. Jag måste faktiskt säga att jag inte saknar det de allra minsta. Min man och jag diskuterade det och han bara men du blev visst glad av till exempel choklad och ja visst, just den där ätarselunden blev jag det. Men känslan efteråt - ångesten, det dåliga samvetet och att känna sig fet. Det var som liksom inte värt det. Speciellt inte eftersom jag hellre har muskler än fett. Så måste säga att jag aldrig mått såhär bra, nu ska det bara kommas igång med träningen och själva den där delen med muskelbygget.
Äter vitaminer och magnesium också, ska börja med mer D vitamin och kolla upp proteiner lite grann.


Fixar om lite hemma men är inte på långa vägar ens halvklart så dröjer innan jag tar hem nån gör orkar inte höra att vi har stökigt, tro mig, jag vet hur det ser ut jag är inte blind det allra minsta. 
Däremot är jag fruktansvärt trött, att vara förälder och fru 100% studera 100%, jobba 30-40%, ger ett överskott på 130-140%. Så ni förstår kanske varför till exempel bloggen blir lidande ibland eller jag faktiskt inte orkat ladda om diskmaskinen.


I övrigt 
Håret ska bli lila
Det är dags att byta ut pstaven vid månadsskiftet. 
Steampunk är jävligt snyggt
När jag är i form ska jag börja cosplaya
Min PT tog SM guld förra helgen
Jag pratade med stars idag




Inga kommentarer: