torsdag 15 januari 2015

Nästan fredag


För de flesta torde en nästan fredag innebära någon slags känsla av "ahhh helg" men för mig. Helg, vad är det liksom. Kan man äta den xD
9:30 imorgon börjar jag jobba, när jag kliver av på måndag 8:00 har jag fått ihop 40,5 timmar. 31,5 "vilotimmar". 31,5 umgås med min älskade son timmar.
I af så kommer det ju kännas skönt att få in lite pengar i februari. Jag gillar ju pengar och vips så är det ju sommar och typ dags för ni vet.

Byter pstav 2/2, då går jag in på min fjärde tror jag vi kom fram till. 8 år med pstav och jag är så jävla nöjd. Jag ska då fan inte ha några fler.


Imorgon har jag även gått 16 dagar utan läsk godis eller chips, tappat kilon och cm:trar och mår kalas.
Muskler och sova som fattas nu.
Så nu går jag och sover. 
Godnatt pussgurkor

Inga kommentarer: