lördag 27 december 2014

Ett blogginlägg är kanske på sin plats



Idag är jag på jobbet.
Storhelgsob <3
Att jag dessutom fick 7 (!!) timmar inringda gör absolut ingenting.
Det hamnar i op fonden direkt när det klirrar in på kontot i januari. 
(Funderar på en tripp till Norge snart så man vet hur mycket man ska spara ihop)

Annars så flytt, skola, jobb - allt i en jävla fart ;) 
Och tid med Phoenix,men det är så självklart och på första plats att det nog inte behövs sägas kan jag tycka.



Både fått höra att jag ser gravid ut och att jag gått ner i vikt (olika personer) så vettefan...
Iaf så har jag bestämt följande inför det stundande nya året;
• ingen läsk
• inget godis (om det inte är naturgodis, 1 gång/ månad)
• 500 gram frukt+grönsaker per dag
• gå 6km per dag
• 2-3 yogapass i veckan
• 3-4 styrkepass i veckan
• ät mer ordentligt

Jag har dessutom skaffat mig en helt fantastisk PT som jag litar på till 110% och tillit är något viktigt ska ni veta! 
2015 ska bli mitt år, jag ska tillbringa sommaren i klänning och bikini utan att skämmas ;) (ska dessutom på bröllop i juli) och op innan skolan, förhoppningsvis.


Inga kommentarer: