tisdag 2 september 2014

Tisdag oo


Ja och nu var tisdagen slut.
Tre föreläsningar, typ i skolan.
Shoppat endel efter skolan.
Tre tröjor, två mössor och två par vantar till Phoenix, örhängen till mig och en present till mormorn, skriver inte vad för hon läser här rätt mycket nu när hon är hemma med sin överkörda fot.

Efter rundan på stan har jag mest hängt på rummet, duschat och tvättat håret, slappat, tagit det lugnt och legat på sängen. 

Imorgon bitti ska jag städa och checka ut och sedan blir det till skolan för en föreläsning och en fotografering. 
Sedan hem.
Hem till min älskade unge som när han la på sa puss puss. 
Mitt hjärta smälter, tusan så jag saknar honom, men imorgon är jag hemma.
Imorgon ska jag lägga honom och imorgon ska vi tokpussas, oavsett om han vill eller inte! 

Sedan ska jag titta på föseläsningar på torsdag och påbörja uppgiften.

Inga kommentarer: