måndag 1 september 2014

The very big day


Fick lämna prinsen på dagis, himla tur det gick så bra annars hade nog jag blivit hysterisk - för Gud vad han fattas mig just nu, världens härligaste trollunge! 
Förhoppningsvis kan jag hem redan på onsdag, men måste fotas på onsdag och få passerkort men efter det, om jag fått förklarat för mig hur man streamar föreläsningar. 
På onsdag vill jag hem och pussa mina pojkar! 

I af så tog jag mig till Falun, tog sin lila tid och ont i röven gjorde de som fan. Snurrade runt efter parkering, snurrade runt efter vart jag skulle vara, som tur är hade jag mamma i örat så jag inte började hyperventilera. 
Men nu är dag ett klar, bara tre år kvar. 

Incheckad på falu fängelse, i onepiece.
Jag ska inte ut något mer idag inte xD tog med mig Maggan på stan förut ;) 
Saknar henne också skiftnyckel btw, allt blir så himla off när man är 20+ mil bort xD

Nä hem vill jag.
Pluggar med en från Sveg xD
En från Linköping och en från Strängnäs så ska se om dom två sistnämnda vill samåka resten av åren xD

Nu tänkte jag blunda en stund 

Inga kommentarer: