fredag 12 september 2014

Opps


Jag har visst glömt lite bloggande. Eller inte haft tid. Eller en blandning av båda. 

I onsdags så skrev min högskola om en hitta flaskantävling dom har på campus, dom lägger upp bild på insagram vart bilden är gömd och finders keepers. 
Jag ville givetvis ha en och skrev det och att jag hade långt dit xD dom sa att dom skulle lösa det på något sätt och igår, till min överlyckliga överraskning fick jag en på posten igår :) 
Dom hade kollat upp ven jag är, vilket program och vilken adress jag har.
För självklart skulle jag ha en sa dom.
Är verkligen nöjd med valet av högskola!


Här syns den i bild ;)



Idag kom äntligen Ullared lappen upp i trappen, har väntat och känt på mig att det var på gång. Och idag var den där. 
Och jag möttes av stor besvikelse.
Dom har valt samma dag som jag har min första tenta, obligatorisk närvaro i Falun. Sån bedrövelse. 
Så får åka dit en annan dag, till Ullared alltså. För tentan är obligatorisk och jag kommer vara där. 





Nu ser jag suits, som vanligt, mitt nya beroende.




Idag lämnade jag in min första skriftliga uppgift. Huvva! Och inte släpper stressen eller pressen men har lovat mig själv och en skolkamrat, inget plugg i helgen xD
Jojo blir nog bra





Inga kommentarer: