tisdag 30 september 2014

Ett inlägg om världens härligaste lilla pojke


Min underbara fantastiska son, som är solen i mitt universum.

Jag säger jätteofta till honom att jag älskar honom men han är inte så generös med dom orden, på sin 18 månadersdag sa han "jag älskar dig också mamma" och en gång efter det.

Idag sa jag det igen. 

Jag: vet du..... Jag älskar dig!
Phoenix: vet du jag älskar sig med!

(Mammahjärtat drabbades av kärleksöversvämning) 


Sedan körde han bilar på mitt skrivbord när jag spelade och vi slogs mot spöken tillsammans. Underbart! Och hans bilar pratade med varandra, den ena frågade en annan om han ville ha smörgås men han svarade att han ville ha flingor. Otroligt gulligt!!



Jag kan inte med ord beskriva hur viktig den här lilla gossen är för mig, för mitt liv. Det bästa jag någonsin gjort är Phoenix och varje dag berikar han mitt liv och mitt hjärta. Utan min son vore jag ingenting, "Phoenixs mamma" är utan tvekan den finaste titeln man kan ha! 

Phoenix, mamma älskar dig!

Inga kommentarer: