lördag 6 september 2014

Nästan söndag


Och med en brukare som inte sover är det inte mycket till ide att sova fast man är pisstrött och inget hellre vill än att sova.
Andra jobbnatten nu. Betyder att jag får pengar i oktober också, inte riktigt fattig student än ;) jag gillar ju inte att hamna i fack heller så xD
I af två nätter och det rullar in runt 3 extra på mitt konto nästa månad, säger man inte nej till.

Speciellt inte om vi ska flytta :0

Nåväl, vad gör man om man är vaken på jobbet? Jo det förstår ni, man gör upp schema. Först var man duktig hemma och skrev ut skolschemat, sedan kollade man vilka pass på gymmet som passar ihop med det, sen bestämmer man vilka tider man vill plugga och det inte är föreläsningar, sedan gör man matschema för vilka tider man ska äta (och i viss mån vad man ska äta) 
Sjukt ambitiöst med andra ord.
Varför? Herregud, då finns det ju inga ursäkter till att inte gå dit.
Ska dessutom fylla i en "21 dagar" och arbeta mig upp till en nivå där jag har ett hälsosamt förhållande till mat. 
Till jul vill jag må bra :)
37 timmar plugg/skola
Minst 5 timmar gym men oftast 7 eller 8.
Med en plan vet man vart man ska

Inga kommentarer: