onsdag 25 juni 2014

Inte bloggat sen i måndags

I måndags var jag på skivstång med biffen, la upp en bild ungefär och sen har jag varit tyst. 
Ovanligt tyst. För att vara mig.

Igår var det tisdag. Tillbringade förmiddagen med två utav de människor jag älskar mest i helaste världen, min prins och min biff. Först gick vi till stora netto, handlade tre stycken mer som Phille drack, efter det gick vi förbi mitt jobb-jobb, kontoret där chefen sitter och hämtade intyg till mig och så lekte vi i Stadsparken. Åt lite lunch var för sig. Sedan drack vi te och jag gick till jobbet, där jag blev hemskickad efter 45 minuter *grrr* och ja Mattias fick övertid, tur biffen hade tid att ställa upp, för jag var ju ändå trots allt på jobbet under den tiden.

Idag var det onsdag (hela dagen tydligen)  och jag var på stora djulö herrgård och lärde mig om mitt nya fack, fick god mat och fika, betalt och råd och hjälp angående att jag blev hemskickad igår.
Sedan kom Fatima med sååå fina blommor till mig :'D 
Tårtorna var dock inte tinade :/

Klämde tummen idag med, lagom surt! 

Och imorgon blir jag äldre, 27, officiellt ikke ungdom längre tydligen... :0
Biffen har möte på morgonen men sen vill hon förhoppningsvis dricka te med födelsedagsbarnet :) 
Familj och andra vänner kommer också :)
Happy birthday to me!

Inga kommentarer: