onsdag 11 juni 2014

Dag 1 (på våra nu-kör-vi-stenhårt-21-dagar) inlägg 1

Första dagen påbörjad!

Först mätte jag mig och jämförde med startmåtten från när vi började gå 6km om dagen (sista mars) och har tappat cm runt rumpan och lår bland annat och ökat armarna lite. Med muskler alltså. 
Vikten står ungefär lika men det är ju inte viktminskning jag är ute efter i första hand ;)

Först tog jag mina före-maten-förbrännande, sen tog jag min nya shake tillsammans med vitaminerna och om nån timme är det dags för magnesiumet :) 

Vad kan jag säga om nya shaksen då.
Lukten var ungefär som oboy men inte riktigt. Blandas med vatten och jag var lite orolig att det skulle bli för blaskigt men det smakar otroligt. Lite som oboymilkshake fast den inte är blandad med mjölk. 
Kommer gå hur lätt som helst det här ;)

Inga kommentarer: