tisdag 15 april 2014

Tisdag

Åhh även om jag vet att det inte kommer att ringa idag så kan jag inte låta bli att hoppas xD

Phille har varit på dagis idag och haft det himla kul :) och nu har han sin morbror på besök och dom bygger hus låter det som :P det är just nu ganska lugnt där inne.

Under dagen har jag skött disken, dammsugit och skurat alla golven, gjort rent insidan av fönstren, skickat in etiska dilemmat (religion2) och gjort instuderingsfrågor till naturkunskapsprovet. 
Kvar att göra på min idag-lista är såklart promenaden, laga mat, samla leksaker igen och vika tvätt. Känns helt överkomligt även om jag antagligen skjuter på tvätten till imorgon för då kan jag läsa in provfrågorna ikväll och lyssna på imorgon medans jag viker alla dessa kläder och sorterar miljoner pyttestrumpor. 


Även imorgon och torsdag får Phille hit sin morbror på besök, på fredag ska vi hem till mormorn och morfarn och äta mat och umgås, och lördag till söndag ska Phille och Pysen ha pyjamasparty xD 
Baki hela veckan xD

Nu blir det lite avkoppling med te.

Inga kommentarer: