söndag 27 april 2014

Bye bye sunday

Blev 6 km idag med, såklart, som alltid!
Resultat för veckan är 5 mil.
Fatta liksom, fem freaking mil.
Och ja idag var jag lite gnällig, men det får jag.
Mens from hell, ena lilltån är ett endaste skoskav och jag har problem med både rygg och knän, så jag tyckte jag var rätt så lugn och harmonisk. 
Jag hoppade dessutom inte på Maggan en enda dag fast det prasslade i dikeskanten.
Jag har ovanpå allt detta kört ett halvt cirkelgym (måndags), kört core (i torsdags) samt yoga (i förmiddags) så jag känner mig mäkta stolt. 
Fy fan vad bra jag är. 

Flexade med armmusklerna för min man också typ nyss, och typ "titta!" Och sen bara "såg du dom rörde sig :0"  xD

Imorgon är en ny vecka med nya tag, blir ett pass yoga (fast det var skittråkigt) och lite kettlebell för det var länge sen.

Fat funeral, fit on xD

Inga kommentarer: