tisdag 29 april 2014

Tisdag

Har joggar 11 minuter idag. 
Jojjomensan ni!!
Men vi börjar från början.
Lämnade sonen, duscha,
Läste läxa på balkongen så håret fick soltorka.
Gick till skolan för att prata med Sandra. 
Hade lite lektion med.
Hämta Phille. 
Bakat och gjort mat.
Gått på promenad, fast jag joggade elva minuter! Långsamt men det var jogg! Stolt som fan. Dock får jag så ont på insidan av smalbenen men det beror nog på att dom är otränade (hoppas jag) så ska försöka öva upp dom så smått. 
Gick själv idag få Roxy och Maggan tydligen inte klarade av att vänta fast hon frågade om vi skulle gå när Mattias slutade. Gick ingen nöd på mig dock eftersom jag dels joggade och dels pratade i telefon med Papi och sedan pratade jag även med en trevlig kvinna och hennes labrador. Hon rekommenderade för övrigt labrador. Så vi får skriva upp den på listan över potentiella kommande Nicole hund listan.

Inga kommentarer: