måndag 14 april 2014

Dagen idag

Har på det hela taget gått riktigt bra, trots att byxorna (mina bästa jeans) gick sönder när jag precis skulle ut genom dörren, bröt nästan ihop en stund där.
Men jag tror det blev bra, förhoppningsvis ringer hon och säger det i nästa vecka ;) eller veckan efter det, dom planerar den här veckan och nästa vecka. Så vi får drick hålla tummarna!

Tvätten gick bra.

Hämta hem prinsen och sen dess har han lekt med sin baki xD blev ju inte så jättelugn och ro men har kunnat småplocka lite här hemma och skrivit in etiska dilemmat på evernote, fixar till det i Word ikväll och skickar in det och imorgon ska jag försöka få klart det andra. 

Men nu slutar snart Mattias, då blir det mat och plocka leksaker.
Promenad
Sen lägga pojken vid halv åtta.
Se nått avsnitt av shield.

Nedräkning!!
2 dagar till årsdag
27 dagar till ny mobil 
72 dagar till min födelsedag 
81 dagar till Ullared
94 dagar till Phoenixs födelsedag

Inga kommentarer: