söndag 29 september 2013

Söndag

Haha åhh jag vet inte jag. En hel del får mig att asgarva idag.


I torsdags hade vi prov och redan på fredagen fick vi mejl om att Sandra rättat dom, och jag läste givetvis inte mejlen försen jag var i Vingåker OCH jag hade dessutom fått ett eget mejl att hon ville prata med mig om jag var i skolan idag annars tar vi det på måndag. Och hon hade gjort en smiley också som var glad. Men ändå jag bara omg omg jag kan inte vänta tills på måndag, så ombord på bussen mejla och fråga om hon var kvar på skolan. Hon hade lektion och hade bara några följdfrågor om provet. Så jag satte mig utanför och väntade på min tur. (För övrigt blev hon jätteglad över att se mig haha).
Först tyckte hon äppelätandet var skitbra skrivet xD tur de gick hem. Sen frågade hon om två av frågorna jag inte skrivit så mycket på och den ena utveckla jag jättebra men kristendomens tre grenar -.-  blä. Hade jag kunnat de hade jag fått a :0 men jag är grymt nöjd med mitt b och Sandra sa att hon ser fram emot att sätta a på mig som slutbetyg! Hur awesome är inte det.

Hämtade Phoenix tidigt. Plugga massa på kvällen. Sov.

Myskväll igår. Såg slutet av grottmänniskorfilmen. "Turns out i am a catperson" hahaha xD 

Idag tog prinsen sovmorgon till halv nio. Awesome. Vid det laget var jag och sola på en ö men men. 
Idag ska vi på kalas till charlie :D

Inga kommentarer: