söndag 15 september 2013

Söndag

Ja då var det söndag
Och fast jag inte ville sova så sent som igår är jag ändå vaken nu -.-
Fan!
Aja skitesamma, jag har prinsen här hos mig i af <3 
Han vandrade hit och ville ligga hos mamma :') 

Har gjort ny budget, och räknat med trolig lagning av tand 0.o 
Dugligt dumt tycker jag men man måste ta hand om sina tänder så man kan äta när man är gammal x)

Ska imorgon (eller idag efter sömn) prata med min man. 
Visst förstår jag att han vill spela med alla sina vänner, endel bor ju 50 mil härifrån så då är det ju ändå sättet att umgås... Men.. När ska han och jag umgås, utom möjliga vardagskvällar när man är ihjälstressad av alla måsten. Inte vill jag vara uppe till midnatt bara för det höga nöjet att borsta tänder och sova samtidigt,. Eller ja just nu är det lite så.. 

Men ja sova var det ja. 

Inga kommentarer: