måndag 9 september 2013

Måndag

Har jag bloggar idag än?
Nej jag tror inte det. Kanske? Nej, nej jag trodde väl egentligen inte det heller.

Började morgonen med tvätt, bara två maskiner för vi tvättar på söndag och då ska jag stortvätta ;) räddade lite bilar. Körde två ronder med kettlebellen och några situps, örat är ännu inte helt bra men jag dör av träningsabstinens så jag mjukstartade idag eftersom det ändå är nästan helt bra.

Religion, efter mycket pratande (för lärarens del) och mycket aktivt lyssnande (för vår del) samt endel inpass och frågor från oss fick vi sluta.
Så jag har vart på bibblan.
Btw är Sandra en helt toppen lärare, hon frågade om jag ville ha instuderingsfrågor för alla religioner nu direkt, jag tackade ja och kände att Gud vad skönt! (Hahahaha tror jag just gjorde ett insidejoke med mig själv) så religionen kommer bli bra. 

Hämtade prinsen, som inte ätit alls på dagis idag, det var pyttipanna. Jag förstår honom x) på vägen hem lekte vi massor så vad som skulle kunna ta MAX två minuter om man bara går punkt a till punkt b tog väl nästan en halvtimme. 
Så lagade jag mat.
Han såg lilla röda traktorn.
Ätit lite.
Och där är vi nu xD

Ahh och så är jag ett litet hjärta idag igen ;)

Inga kommentarer: