onsdag 18 september 2013

Onsdag

Först var morgonen jättebra, trots att det var ett hål i tanden och trots att jag är tokbedövad i halva munnen och näsan. 
Jag var ju ändå klar när jag skulle ha fått komma in och det kostade mycket mindre än jag räknat med.

Men sen kom jag hem och fick skäll för att jag inte ändrat förskoletiden efter hur Mattias beordrade övertid är, hur nu det kan vara mitt ansvar helt och hållet och att han skyller på att han inte kan mina tider, well, det är därför jag har ett schema uppsatt....
Tänk att det kan ändras så snabbt.

Och igår gick jag och la mig vid tio, kunde inte somna för tidigare omnämnda person satt och spela och trodde dörren var ljudisolerad. Kan ju upplysa om att den inte var det. Halv tolv dök han upp och skulle prata. Han måste missat totalt att jag ville sova redan vid tio.

Så nej inte alls lycklig idag, känner bara att Gud så det ser ut här och så tycker jag synd om mig som ska städa allt.

Inga kommentarer: