lördag 10 augusti 2013

Sedan igår har Pysen varit hos oss, han stannar tills imorgon.
Och ovanpå allt ringde lillebror och undrade om vi kunde ta Dizzy nu på kvällen och eftersom min träning idag ändå är promenad så funkade ju det :P så han fick åka på gyllene tider och jag och Dizzy har konditionstränat oss, joggingintervaller. Inte enbart skön smärta det inte xD nä men eftersom jag går snett med fötterna (läkarsiagnos finnes) så får jag ont i fotleder och knän om jag går mycket eller springer eller så. Iaf körde vi ändå och det kändes bra som tusan.
Nu när regnet slutar ska vi ut igen :) ett par kilometer till ska det allt bli :P 
Hursomhelst kommer ju charlie hem ikväll så då är det ju lagom länge vi har hund. 
Fast i framtiden blir det kanske en träningskompis, folk är ju opålitliga som fan och dissar en för andra och sådär. Men först blir det hus och sånt ;)

Inga kommentarer: