måndag 12 augusti 2013

Har ingenting att läsa, folk bloggar ju aldrig numera, oftast är det bara sjuhundra bilder eller så och seriöst hur lång tid tar det att läsa?! Nä inte ens en sekund för dom är oftast på samma sak, något för mig i stort sett ointressant.
Visst, det låter lite bittert, men där har ni det, svart på vitt, ni är fruktansvärt tråkiga på att dela med er utav era liv.
Nåväl.
Började morgonen med att tvätta och träna, vilket i vanlig ordning var riktigt skönt. Nu regnar det massor men jag skulle nog ändå vilja ut på en joggingtur, men ska se så prinsen somnar.
Idag kom han hem vid halv fyra och vi bara myste och myste och sen busade vi ;)

Jag har påbörjat mitt första religionsarbete, eller egentligen är det i stort sett klart förutom att det ska skrivas ihop. Det ska handla om ett etiskt dilemma och nått av det bästa är att för en gångs skull ska man ta med sin egna åsikt, så brukar det inte vara, så fort det är klart så ska jag göra nästa. 
Ska kolla med Roland imorgon hur jag ska lägga upp hans lektioner och se om vi kan göra en egen planering eller något, han lät så himla motvillig sist men nu jäklar. Skit också vad jag känner mig stressad. En liten liten röst i bakhuvudet viskar förrädiskt att jag bara ska skita i det för att jag ändå inte kommer att klara det men jag måste, det bara måste gå så det så, jag kan och jag ska.

På fredag ska Phille och jag ha mysdag för hans fröknar har planeringsdag så han är hemma :) får se vad vi hittar på.

Nåväl dags att titta till grannens katter, dom är så översociala så det kommer bli svårt att ta sig därifrån :/ 

Har en affärsman också.....
Jogging och rensa huvudet.

Inga kommentarer: