söndag 18 november 2012

Söndag

Jag har - tydligen - inte bloggat sedan i fredags. Partyt i fredags var riktigt kul, blev dessutom mitt personbästa så det var lite extra kul :)
Lördagen bjöd först på lite panik, bläcket i skrivaren tog slut, men världens bästa vän (Maggan så klart!!) kom till undsättning och skrev ut de jag behövde. Innan partyt åkte jag till henne och drack te och fick tidningar att ha i badrummet ;) sen party och det var kul :) har träffat de gänget tidigare och nu hade flickorna sina respektive med sig :) himla kul hade vi :D

När jag kom hem pussade jag sonen! Han hade vaknat när jag var på jobbet och ropat på mamma och så var jag inte där :'( han vaknade när jag vart hemma en stund så vi la oss och myste och han försäkrade sig om att jag var jag, han klappade mig på kinden och hakan för att se så jag inte hade skägg, sen kröp han tätt intill, tog min hand och la sig och höll i den och kramade den <3
Inatt sov jag som en död ungefär.
Idag har hittills kontoret fått sig lite städning och jag har vikit in tre stora ullaredsväskor med kläder. Bara tre kvar nu typ.
Igår slog jag in lite julklappar innan läggdags och såg sjunde himlen och snyftade lite för mig själv, var avsnittet när Lucy gifter sig och inte bara hennes föräldrar blev sentimentala xD i af så är 30 julklappar inslagna nu :D endel kvar, samt skaffa en julig tröja till mig.
Måste fixa några julklappar till också; pappa, två bröder, svärfar och svägerskan kvar.

Inga kommentarer: